Jawatan Kosong Pensyarah di UiTM Terengganu, 16 Mac'09

Dengan hormatnya perkara di atas adalah dirujuk.

2. Bersama -sama ini disertakan Iklan Jawatan Kosong pensyarah bagi UiTM Terengganu Semester Julai 2009 untuk makluman Prof. Madya/tuan/puan.

3. Kerjasama Prof. Madya/tuan/puan adalah diminta agar memaklum, menghebah dan memanjangkan perkara di atas kepada mereka yang berkelayakan dan berminat dan dimaklumkan juga bahawa, iklan jawatan tersebut akan diiklankan di dalam akhbar Berita Minggu pada 01 Mac 2009 (Ahad) atau boleh juga melayari laman Web UiTM Terengganu di http://www.tganu.uitm.edu.my. Tarikh tutup permohonan adalah pada 16 Mac 2009 (Isnin).

4. Sebarang masalah atau kemusykilan berkaitan perkara di atas, bolehlah menghubungi sambungan 1111 (Puan Hanita Binti Yusof) atau 1211 (Pn. Anizah Mustaffa). Disertakan Iklan, Syarat lantikan dan Borang permohonan jawatan di atas.

5. Kerjasama yang diberikan didahului dengan ucapan terima kasih.

Comments
0 Comments

PERMOHONAN JAWATAN KOSONG
(SEPANJANG MASA)

Warganegara Malaysia yang berkelayakan adalah dipelawa memohon jawatan-jawatan kosong dalam Perkhidmatan Awam Am Persekutuan, Perkhidmatan Awam Bersama yang am bagi Persekutuan dan Perkhidmatan Awam Negeri Melaka, Pulau Pinang, Negeri Sembilan dan Perlis menggunakan Borang Pendaftaran Pekerjaan di Sektor Awam (SPA8i).

Permohonan boleh dibuat sepanjang masa sama ada melalui Portal SPA atau Portal JobsMalaysia. Walaubagaimanapun permohonan terkini akan membatalkan permohonan terdahulu. Sila pilih hanya satu (1) kategori borang yang bersesuaian dengan kelayakan anda dan bilangan jawatan yang boleh dipohon adalah maksimum 5 jawatan.

Sila mohon jawatan mengikut kelayakan akademik anda.

IKLAN JAWATAN KOSONG DALAM PERKHIDMATAN AWAM
[Bahasa Malaysia][Bahasa Cina][Bahasa Tamil]
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme | pirzacomp system Copyright 2007 - 2008 Pirzacomp System | Privacy Policy