Jawatan Kosong Di Suruhanjaya Sekuriti (SC)

Sertai pengawal selia utama pasaran modal Malaysia Di Suruhanjaya Sekuriti (SC), kami menawarkan peluang kerjaya yang cemerlang.

SC adalah badan statutori yang ditubuhkan untuk mengawal selia dan membangunkan pasaran modal Malaysia. Visi kami adalah untuk membangunkan pasaran modal yang berkualiti dan cergas bagi penerbit saham dan pelabur. Dengan fokus yang dipertingkat ke atas pengawalan, penyeliaan dan penguatkuasaan dalam kerangka kerja pengawalseliaan yang kukuh, SC kini sedang meningkatkan bilangan kakitangannya. Sekiranya anda seorang yang cemerlang dan inginkan perubahan kerjaya, kami menawarkan pelbagai jawatan yang membolehkan anda berkembang dan mencabar pengalaman, kemahiran dan kecekapan anda. Sertai pengawal selia pasaran modal utama Malaysia.

Jadilah sebahagian daripada anggota keluarga SC dalam bidang yang berikut.


Keperluan Umum

  • Ijazah pertama yang cemerlang, dengan kelulusan lepas ijazah atau kelayakan profesional sebagai kelebihan tambahan
  • Pengalaman bekerja yang berkaitan dan kebolehan untuk melakukan pelbagai tugas
  • Kemahiran berfikir secara analitis dan kritikal yang baik dan boleh membuat penilaian yang kukuh
  • Kemahiran interpersonal yang baik dan sanggup bekerja dalam pasukan yang berlainan
  • Kebolehan yang amat baik dalam menulis, berkomunikasi dan bekerja bawah tekanan.
Gaji dan Manfaat

Kakitangan SC menerima pakej pendapatan yang menarik selaras dengan pengalaman dan kelayakan mereka. Pakej tersebut termasuk subsidi faedah pinjaman perumahan dan kereta, pinjaman pembelian komputer dan melanjutkan pelajaran tanpa faedah, manfaat kesihatan dan pergigian, caruman majikan yang tinggi kepada Kumpulan Simpanan Wang Pekerja dan liputan insurans berkumpulan 24 jam.

Bagaimana Untuk Memohon?

Calon-calon yang berkelayakan dipelawa untuk mengemukakan borang permohonan yang telah lengkap diisi (format MS Word/format pdf) bersama-sama surat, resume dan gambar terbaru berukuran pasport (n.r.) melalui pos atau e-mel kepada:

Unit Perancangan Tenaga
Jabatan Sumber Manusia
Suruhanjaya Sekuriti
3 Persiaran Bukit Kiara, Bukit Kiara
50490 Kuala Lumpur
atau
E-mel: recruit@seccom.com.my

(hanya calon yang disenarai pendek akan dihubungi)

Comments
0 Comments

PERMOHONAN JAWATAN KOSONG
(SEPANJANG MASA)

Warganegara Malaysia yang berkelayakan adalah dipelawa memohon jawatan-jawatan kosong dalam Perkhidmatan Awam Am Persekutuan, Perkhidmatan Awam Bersama yang am bagi Persekutuan dan Perkhidmatan Awam Negeri Melaka, Pulau Pinang, Negeri Sembilan dan Perlis menggunakan Borang Pendaftaran Pekerjaan di Sektor Awam (SPA8i).

Permohonan boleh dibuat sepanjang masa sama ada melalui Portal SPA atau Portal JobsMalaysia. Walaubagaimanapun permohonan terkini akan membatalkan permohonan terdahulu. Sila pilih hanya satu (1) kategori borang yang bersesuaian dengan kelayakan anda dan bilangan jawatan yang boleh dipohon adalah maksimum 5 jawatan.

Sila mohon jawatan mengikut kelayakan akademik anda.

IKLAN JAWATAN KOSONG DALAM PERKHIDMATAN AWAM
[Bahasa Malaysia][Bahasa Cina][Bahasa Tamil]
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme | pirzacomp system Copyright 2007 - 2008 Pirzacomp System | Privacy Policy