UNIVERSITI SAINS ISLAM MALAYSIA (USIM)



MAKLUMAN PENTING :

BAGI IKLAN YANG DIKELUARKAN PADA TAHUN 2008, SEMUA PEMOHON PERLU MEMBUAT PROSES PENDAFTARAN ID PENGGUNA DAN KATA LALUAN YANG BARU.

PENGUMUMAN


UNIVERSITI SAINS ISLAM MALAYSIA (USIM) MENGALU-ALUKAN SEMUA WARGANEGARA MALAYSIA UNTUK MEMOHON MANA-MANA JAWATAN PENTADBIRAN YANG DIBUKA BERMULA 20 OGOS 2008 HINGGA 12 SEPTEMBER 2008.

UNTUK TUJUAN PERMOHONAN, SILA KLIK http://eiris3.usim.edu.my Jabatan Pendaftar
Bangunan Canselori
Universiti Sains Islam Malaysia (USIM)
Bandar Baru Nilai
71800 Nilai, Negeri Sembilan

Comments
0 Comments

PERMOHONAN JAWATAN KOSONG
(SEPANJANG MASA)

Warganegara Malaysia yang berkelayakan adalah dipelawa memohon jawatan-jawatan kosong dalam Perkhidmatan Awam Am Persekutuan, Perkhidmatan Awam Bersama yang am bagi Persekutuan dan Perkhidmatan Awam Negeri Melaka, Pulau Pinang, Negeri Sembilan dan Perlis menggunakan Borang Pendaftaran Pekerjaan di Sektor Awam (SPA8i).

Permohonan boleh dibuat sepanjang masa sama ada melalui Portal SPA atau Portal JobsMalaysia. Walaubagaimanapun permohonan terkini akan membatalkan permohonan terdahulu. Sila pilih hanya satu (1) kategori borang yang bersesuaian dengan kelayakan anda dan bilangan jawatan yang boleh dipohon adalah maksimum 5 jawatan.

Sila mohon jawatan mengikut kelayakan akademik anda.

IKLAN JAWATAN KOSONG DALAM PERKHIDMATAN AWAM
[Bahasa Malaysia][Bahasa Cina][Bahasa Tamil]
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme | pirzacomp system Copyright 2007 - 2008 Pirzacomp System | Privacy Policy