Jawatan Kosong RISDA



Kami adalah Anak Syarikat milik Pihak Berkuasa Kemajuan Pekebun Kecil Perusahaan Getah (RISDA) dan Koperasi Pekebun Kecil Getah Nasional Bhd (NARSCO) yang sedang berkembang maju semenjak tahun 1996 dalam industri perladangan serta mempunyai beberapa pejabat cawangan di seluruh Semenanjung, dengan ini mempelawa calon-calon yang berkelayakan untuk mengisi jawatan-jawatan di beberapa cawangan kami.

1) EKSEKUTIF LADANG
Diploma Pertanian/Pengurusan Ladang yang diiktiraf oleh Kerajaan daripada Institusi Pengajian Tinggi Tempatan atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya.

2) EKSEKUTIF NIAGATANI / AGRO-BUSINESS
Diploma Pertanian/Pengurusan Perniagaan / Perakaunan yang diiktiraf oleh Kerajaan daripada Institusi Pengajian Tinggi Tempatan atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya.

3) EKSEKUTIF PENGURUSAN PERUNDANGAN
Diploma Undang-Undang yang diiktiraf oleh Kerajaan daripada Institusi Pengajian Tinggi Tempatan atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya.

4) EKSEKUTIF AKAUN & PENTADBIRAN (CAWANGAN)
Diploma Perakaunan/Pentadbiran Perniagaan yang diiktiraf oleh Kerajaan daripada Institusi Pengajian Tinggi Tempatan atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya.
5) KERANI
SPM atau kelulusan yang setaraf, keutamaan kepada yang memiliki Sijil Perakaunan

6) PENYELIA LADANG
SPM atau kelulusan yang setaraf, keutamaan kepada yang memiliki Sijil Institut Pertanian

7) PENYELIA NIAGATANI
SPM atau kelulusan yang setaraf, keutamaan kepada yang memiliki kemahiran Perakaunan.

8) PEMBANTU KHAS KEPADA PENGURUS BESAR
SPM atau kelulusan yang setaraf, keutamaan kepada yang memiliki Diploma Kesetiausahaan / Bidang Sains Kesetiausahaan yang diiktiraf setaraf dengannya.


2. Semua permohonan hendaklah dikemukakan secara bertulis dengan menyertakan maklumat peribadi beserta dengan gambar pasport, kelulusan dan pengalaman kerja serta sijil-sijil dan lain-lain dokumen yang telah disahkan ke alamat berikut :

PENGURUS BESAR
RISDA PLANTATION SDN. BHD.
Unit J, Excella Business Park,
Jalan Ampang Putra, Ampang Hilir,
Peti Surat 13543, 50814 Kuala Lumpur
TEL : 03-42705104; Fak : 03-42705204

Sebelum : 9 April 2010

Sila layari laman web: www.risdaplantation.com.my

Hanya calon yang disenarai pendek akan dipanggil untuk temuduga. Mereka yang tidak menerima sebarang panggilan setelah 2 bulan dari tarikh tutup permohonan adalah dianggap tidak berjaya.

Comments
0 Comments

PERMOHONAN JAWATAN KOSONG
(SEPANJANG MASA)

Warganegara Malaysia yang berkelayakan adalah dipelawa memohon jawatan-jawatan kosong dalam Perkhidmatan Awam Am Persekutuan, Perkhidmatan Awam Bersama yang am bagi Persekutuan dan Perkhidmatan Awam Negeri Melaka, Pulau Pinang, Negeri Sembilan dan Perlis menggunakan Borang Pendaftaran Pekerjaan di Sektor Awam (SPA8i).

Permohonan boleh dibuat sepanjang masa sama ada melalui Portal SPA atau Portal JobsMalaysia. Walaubagaimanapun permohonan terkini akan membatalkan permohonan terdahulu. Sila pilih hanya satu (1) kategori borang yang bersesuaian dengan kelayakan anda dan bilangan jawatan yang boleh dipohon adalah maksimum 5 jawatan.

Sila mohon jawatan mengikut kelayakan akademik anda.

IKLAN JAWATAN KOSONG DALAM PERKHIDMATAN AWAM
[Bahasa Malaysia][Bahasa Cina][Bahasa Tamil]
powered by Blogger | WordPress by Newwpthemes | Converted by BloggerTheme | pirzacomp system Copyright 2007 - 2008 Pirzacomp System | Privacy Policy